Pojišťovny ocení, když klienti upřímně přiznají choulostivé nehody...

Pojišťovny ocení, když klienti upřímně přiznají choulostivé nehody... Zdroj: profimedia.cz

Čtyři kulky omylem, nešťastný kotrmelec při sexu... Letošní perly z pojišťoven

ČTK

Pracovníci zákaznických linek pojišťoven za rok vyřídí tisíce dotazů a pojistných událostí, jen některé z nich jim vyvolají úsměv na tváři. Obsahují totiž skryté perly. Mnoho zábavných příhod má počátek v drobné nedovtipnosti některých klientů. Ti pak mohou být rádi, že jejich pojistná událost neskončila hůře a z celého příběhu zbyla jen úsměvná historka.

"Před nehodou jsem netelefonovala, jen jsem psala manželovi stručnou SMS, že jsem v pořádku," slyšeli třeba zaměstnanci jedné z pojišťoven.

Další z kuriózních případů internetového srovnávače ePojisteni.cz by našly své místo v některé z bláznivých komedií. "Jela jsem na sedadle spolujezdce s kolegou na hlídce ve služebním voze. Hrála jsem si se služební zbraní a omylem jsem čtyřikrát prostřelila čelní sklo vozu," vysvětlovala jedna z klientek neobvyklou nehodu.

"Příplatek za pyramidy jsem zaplatil, průjem jsem měl pozitivní, takže požaduji náhradu za nevykonaný zážitek," rozčiloval se klient nad "nevykonaným zážitkem" kvůli poměrně běžným zdravotním problémům.

Děti bezdomovci a pokousaná cestující

Také dětská fantazie a smysl po dobré pozorování okolního světa je neskutečný. Příkladem může být následující vysvětlení: "Požár v kuchyni vznikl od elektrického vařiče, u kterého si děti hrály na bezdomovce a posléze toho nechaly".

"Máte po ruce zelenou kartu? Ne, proč? My karty nehrajeme," překvapila odpověď pracovníky pojišťovny Slavia.

Operátoři České podnikatelské pojišťovny zase zaznamenali: "Protože řidič náhle zabrzdil před semaforem na červenou, dvě cestující upadly, další cestující si prokousla ret a jiná při pádu kousla druhou cestující do čela."

Poškozený, který se dovolal na zákaznickou linku, se dotazoval, kdy přijede nějaký "degustátor", aby nafotil jeho poškozené vozidlo. "Chtěla bych změnit dopravní značku," oznámila pojišťovně zase velmi stručně klientka, která měla na mysli registrační značku vozidla.

Mladá slečna chtěla potěšit svého přítele netradičním prvkem při intimní chvilce. Do protokolu ČSOB Pojišťovny hlášení úrazu doslova napsala: "Při sexu jsem udělala kotrmelec a narazila se na hranu postele tak prudce, že jsem zůstala bez hnutí ležet. Výsledkem byl několikadenní pobyt v nemocnici a několikaměsíční rehabilitace v podobě nošení korzetu. Slečna si při sexuálních hrátkách zlomila obratel. Za úraz ji byla vyplacena částka převyšující 30.000 korun. "Obdivujeme její odvahu pojistnou událost takto po pravdě nahlásit," glosoval případ mluvčí pojišťovny Petr Milata.

Bazénovou historku s údaji "navíc" zažila zaměstnankyně Allianz. "U odpovědnostního pojištění nám většinou hlásí škodu přímo pojištěný, ale vždycky chceme i vyjádření poškozeného. A tady u té škody nám pán dokonce prozradil, že náš klient poškodil fotoaparát při podvodním focení intimních partií své partnerky," uvedla metodička likvidace Allianz Hana Jurová.