Bizarní reklama: Čínská restaurace rozzuřila ženy, nabízela slevy podle velikosti jejich prsou
Ani reklama, která dokáže přitáhnout více zákazníků, nemusí být nakonec úspěšná. Přesvědčila se o tom restaurace Trendy Shrimp ve východočínském městě Chang-čou. Nabízela slevy pro ženy podle velikosti jejich prsou. Přestože zejména mladé dívky to braly spíše jako recesi, tak po týdnu byla akce zrušena, protože část obyvatel ji vášnivě odmítla a případ musel řešit místní magistrát.
„Jakmile jsme 1. července reklamu spustili, počet zákazníků vzrostl zhruba o 20 procent. Některé ženy byly skutečně velmi hrdé na svá prsa,“ obhajoval pro BBC nezvyklou reklamu majitel podniku Lan Šeng-kang.
Jenže podle místního listu Čchien-ťiang Evening Post si naopak mnoho žen stěžovalo na magistrátu, že se jedná o sexismus a diskriminaci. Majitel se obhajoval tím, že přece úplně všechny ženy dostaly slevu.
Slevy se prý navíc kvůli udržení alespoň nějaké intimity vždy daly uplatnit jen u ženského personálu restaurace, muži nosili pouze jídlo. O tom, jak konkrétně se hodnotila a prověřovala velikost prsou, se žádná zpráva ale nezmiňuje.
Reklama vydržela v podniku týden, pak byla po nátlaku úřadů odstraněna. Podnik chce ovšem vymyslet v nejbližší době opět něco „odvážného“.